and then she asked me: do I look alright?

Sitter och lyssnar på Babyface - wonderful tonight. Så sjukt bra är den, en miljard gånger bättre än Eric Claptons version.. Fixa den säger jag! Ska börja klä på  mig och så nu, sen drar jag ner till mobilia och shoppar lite. Tänkte mest bara handla träningskläder, känns som att det är dags med nytt nu. Sen idag blir det kanske till att umgås med My, ifall hon kunde. Hon hade planer med sin pojkvän, men skulle se om hon kunde dra sig ur. Auh, sötaste vännen man kan ha, men vem hade inte velat tillbringa en dag med mig, grr.


Höres senare då, lägger upp dagens outfit här med:




 grå/beige pungbyxor - monki
randigt linne/tunika - lindex
mattrosa/lila skor - rules by mary
vit skinnväska - accent by wedins
accessoarer - vit digitalklocka / rosa pärlörhängen (ej med på bild)

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Vilken låt vill du helst vakna till? Ha det guld. Ciao!

2008-08-26 @ 10:16:25
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: amandisen

oh häftiga kläder

2008-08-26 @ 10:29:52
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0