I just want a fling

Har suttit och kollat på vänner nu ett tag, säsong 4. Har 6 av 10 boxar, så det är kung! De sista 4 ska införskaffas nu när lönen kommer :) Tänkte kolla vidare igen, men ville bara skriva lite till er små troll! Imorgon ska man upp vid 9, bloggar innan jag drar iväg till dopet och så, då får ni se den första outfiten i denna blogg. Kan ju bli spännande.

Men innan jag beger mig mot sängen, så kommer här en dagens:

Dagens fundering: Hur jag först hade runt 80 besökare, men sen helt plötsligt hade det gått ner till 5 stycken?
Dagens mat: Oxfilé pizza, mums!
Dagens väder: Regn
Dagens nu: Vänner säsong 4 och försöka somna till det
Dagens borttappade: USB sladd till mobilen
Dagens eftermiddag: Spenderades genom att sova från 12 - 18
Dagens hälsning: Till min lilla My
Dagens "vill ha just nu": Ett jobb med normala arbetstider, orkar inte jobba natt längre
Dagens kväll: Sömn sömn sömn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0