Massor av resor

När vi ändå pratar resor, så kan jag berätta mina planer för hösten (förutom massa weekendpresent) och sommaren 09.

 Jag och en arbetskamrat har funderat över att åka till Los Angeles senare i höst, hon har en kompis som bor där, alltså blir det gratis boende - och det gillar vi! Om vi åker runt jul, så blir det till att flyga till New York över nyårsafton och stanna där till den 3:e januari, vilket innebär att min 20 års dag (2:a januari) firas i the big city! Hur coolt är inte det då? Men detta är dock inte helt bestämt ännu.

  

Hollywood & New York

 

I sommar blir det reunion för mig och mina tjejer i Sunny Beach, Bulgarien. Har redan varit där 2 gånger, så nu blir det tredje gången gillt! Kommer bli hur kul som helst :) Vi ska bo på ett hotell vi varit på förut, men enligt hemsidan så är det inte samma hotell längre haha :S Såhär ser det ut nu iallafall, ungefär 100 gånger finare än förut (jag tror det har blivit något fel faktiskt, de kan inte ha byggt upp det här på 2 månader direkt).



Hotell Galab - Sunny Beach

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mycket:D new york låter ju kul:)

2008-08-23 @ 19:22:12
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0