Nya höstkläder

Jag behöver nya höstkläder! Har redan massor, men man vill ju alltid ha nytt. Fick hem lite grejer från Ellos förra veckan. Ellos har verkligen skärpt sig, och har riktigt snygga kläder nu!



Mina nya helt fabulousa kläder:






Helt underbart snygg jacka till hösten
Två oversize stickade tröjor som kommer vara urmysiga i kylan



p.s. jag säger då, beställ aldrig från nelly.se! och om ni gör det, och inte gillar kläderna, var noga med att kolla upp vad portot kostar tillbaka. jag beställde en klänning i våras som jag inte alls gillade, och skickade tillbaka den. nu har jag en räkning på 950 kronor hos dem. Jag ringde dem och frågade vad det handlade om, och då sa de - det är för portot ni inte betalade. Nej men en jävla lapp som följde med i paketet skulle tydligen räcka för porto stod det. De borde informera sina köpare mer om hur man ska göra när de vill returnera varor. jävla nelly.se!

Nej dags för lite te och en morgoncigg, sen ska jag hoppa in i duschen. Uppdaterar sen med dagens (dop)outfit. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag råkade ut för exakt samma sak hos nelly.se så nu har min kille förbjudit mig att shoppa därifrån :P

2008-08-26 @ 11:02:32
URL: http://sannahenefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0