poweryoga

Jag och My drog till stan en svängd och köpte oss vars en Chailatte (abstinens på det - varje dag). Mitt i allt så såg vi min storasyster med sin familj + en vän. WTF tänkte jag, vad gör dom i Trelleborg haha, de hade bara åkt dit för de inte hade något att göra.

Vid halv 6 drog vi till gymmet, körde 15 minuters kondition som uppvärmning och efter det gick vi ner till poweryoga passet, SJUKT jobbigt kan jag lova. Jag svettades så mycket att mina händer halkade på golvet haha, när jag skulle gå ner i brygga så halkade jag och slog i mitt huvud, det var ganska skoj! Där var en gammal ladie där med, som helt ogenerat drog upp sin tröja (ingen behå, ingenting.. bara två skrynkliga äckliga hängtuttar, bläää ville bara spy) för att lufta sig, growse!

Efter passet traskade vi hem till My och åt lite och sen gick vi till Willys och handlade Nutrilett bars och dricka. Jag hade tur för min buss kom precis när vi var vid busshållsplatsen. Nu är jag hemma och har duschat m.m. Är så SJUKT trött, varit vaken sen halv 6 och pumpat ihjäl på gymmet, det kommer kännas i hela kroppen imorgon! Nu ska jag lägga mig i min mysiga säng och titta på Vänner tills jag somnar.


GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Linna

Sv: Aa den är grymt uttjatad men den e bra iaf tycker jag. Inte så värst mycket varit i skolan och sen pluggat du?

hade så bra!

2008-08-26 @ 22:19:58
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0