Shake what Mcdonalds gave ya

Kom nyss hem efter nån timmes shopping. Blev inget fabulous idag för mig nej, tycker inte det är kul att handla kläder längre, jag måste ha gått och blivit sjuk..

Iallafall så blev det sportkläder! En sportbehå, ett par träningsbyxor och ett träningslinne. Köpte mig en skrivbok med, som jag tänker använda som träningsbok, ska skriva ner olika träningsdagar och hur mycket jag går ner o.s.v. Sedan köpte jag hem bip bip bip.. Mcdonalds :D Haha, sista Mcdonaldsmaten nu på minst 1 månad, så får verkligen njuuuta nu. Sen blir det fit for fight, får träna satan de dagar jag är lediga!


Uppdaterar sen med bilder på köpen, för nu ska jag mumsa i mig massa mat och kolla på (surprise surprise) VÄNNER!



Måste bara säga att jag tycker Blondinbella blev sjukt söt utan tandställningen nu, tyckte hon såg så snärd ut innan med sin konstiga mun.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe men McDonalds är ju så gott :)

2008-08-26 @ 13:40:34
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0