You're either in, or you're out!

Hell yes I'm the best!

Nu har man smällt i sig en halv pizza och det känns som att det är dags för lite chill. Känns inte alls som en lördag, jag jobbar ju så udda dagar att jag inte har riktigt koll längre. Ska iallafall sätta igång Project Runway, säsong 5 (6 avsnitt), alltså den nya säsongen som sänds i USA. Kollade hela säsong 4 igår och jag bara älskar det! Så mycket bättre än Americas next top model, älskar att se vad de skapar från en liten/stor budget på någon dag. Självklart vann min älskling säsong 4, fanns ju ingen bättre, no way josé!

Gillar ni Project Runway eller har ni något annat favorit program?



Kommentarer
Postat av: Jessica

Du hade rätt, din blogg är verkligen fabulous!

2008-08-23 @ 20:39:02
URL: http://anewworld.blogg.se/
Postat av: julia

project runway är jättebra! :)

2008-08-23 @ 21:45:43
URL: http://bodsi.blogg.se/
Postat av: Anonym

project runway e bäääst!! :D

2008-08-24 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0