LÅÅÅNG SHOPPING DAG!

Blev en lång dag med Jessica.
Cyklade som en dåre hem till henne, var alldeles svettig när jag kom fram haha. Vi käkade lite lunch och sen åkte vi iväg till eb för att handla skor! Hittade typ ett par fina, glömde köpa dem dock haha. Får göra det sen en annan dag. Men jag kom iallafall hem med massa nya saker! Kolla in här






1. Liten present till mamma (Mamma-ljus) & födelsedagskort
2. Nödvändiga saker att ha, som pads, näsdukar, deo & tuggummi!
3. Nagelpåbyggning. Blir fan som att gå iväg och bygga, älskar dem!
4. High school musical film, hihi :)
5+6. Bodysar till Tindra, en rosa och en grå
7. Mörkblå jeans, skitsnygga!!
8. Bikini överdel som jag fick av Jessica, hon ville bara ha trosorna :) Denna kommer jag inte ha på stranden, kommer ha den under festlinnen, för den är fiiieeerce!


Kom hem sen igen, käkade tacos med hennes familj, mumsis! Efter det cyklade vi upp till fotbollsplanen där hennes pappa skulle möta hennes lillebror i en fotbollsmatch, P9 mot typ 40+ åringar, skiiitkul! Speciellt att de små vann med :) Vi cyklade hem till Jessica igen sen och kollade på Doobidoo och sen Hipp Hipp, höll på att somna då (varit vaken sen 4 imorse) så jag tog bussen hem. Nu ska jag sova så jävla skönt :D


Imorgon är det fest, and I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0