Sabrina hissar & dissar

Då är man back on track igen, inget jobb inatt och förhoppningsvis inte på ett par dagar. Har sovit ut idag, skönt och länge, gick upp vid 18.00.. Så är det när man är trött. Idag är det söndag, det innebär att jag ska lägga upp min ute & inne lista!





♥ Spammare, folk som spammar samma inlägg om och om igen för att hamna på aktiva listan, eller över hela senaste inläggs listan. Så sjuk irriterande, lika irriterande som när folk skriver kommentarer till en och frågar "Hej, vad har du gjort idag?" i ett inlägg där man skrivit hur dagen varit osv. LÄS inläggen innan du kommenterar.

♥ Wannabes, speciellt dessa små tjejer som vill vara som "kissie". Skriver provocerande inlägg för att få läsare, att feta människor är äckliga och inte värda något, att osminkade människor är äckliga etc. Det roliga är att när man tittar lite längre bak i deras blogg har de skrivit som helt normala människor, varit ödmjuka och normala. Men när de insett att deras blogg är så dålig och tråkig för att de är sig själva (utan att ge den där extra touchen som behövs för att öka läsarna), då börjar de försöka fiska upp läsare via provocerande inlägg. Skärp er!

♥ Förkylningar, hur jävla jobbigt är det inte att snyta sig 20 gånger i halvtimmen? Att knappt höra något för öronen ringer så, eller att ögonen rinner stup i kvarten? Man kan inte göra någonting, inte lönt att umgås med vänner när man kan smitta dem eller bara sitta och snora. Nej, tacka vet jag nässpray och alvedon!






♥ OAR, bandet som ännu inte är riktigt upptäckt i Sverige, spelar så satans bra. Deras låt Shattered (länk) är en av de bästa låtarna jag vet just nu. Jag verkligen ryser när jag hör den, och jag hoppas att de får mer publicitet i Sverige så vi får höra mer av dem, heja heja heja!

♥ Internetshopping, det är nog inte så bra för ens plånbok, men hur härligt är det inte egentligen? Du kan klicka hem hur mycket du vill, utan att stå och prova i små trånga provrum där du först måste köa i 20 minuter. Nej tacka vet jag fakturor där du kan skicka tillbaka de kläder du inte är nöjd med. De senaste 2 dagarna har jag klickat hem saker för nästan 2000.. Kommer bli skoj när man får hem allt, bl.a. en trenchcoat nu till hösten, för chockerande 59 kronor!!

♥ Hösten, även om alla små sjukdomar som förkylningar kommer under hösten så kan man inte låta bli att älska denna årstid. Iallafall jag, jag älskar färgerna ute, jag älskar att man får börja använda jacka, halsduk, vantar och mössa. Att man sen är tvingad att shoppa eftersom man behöver nya höstkläder är ju ett plus, and I love it!


Detta är mina åsikter om saker och ting, håller du inte med? Berätta det för mig, men tro inte att jag ändrar mig för det. Min åsikt är alltid viktigast :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: då är ju du lika patetisk som jag i så fall

2008-09-07 @ 19:19:29
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag håller med dig om spammare. Kul när man ser att en bloggare skrivit "snygg design" till sådär 100 olika bloggar inom loppet av 10 minuter också :P

2008-09-07 @ 20:44:02
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: melissa

sv; det var såå gott :)

2008-09-07 @ 21:21:36
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0