20 dagar

idag är det 20 dagar kvar tills jag flyttar till USA!!!!!!!!!!!!!!

Kenzas The Hills tävling!

Jag är med och tävlar om The Hills boxen som Kenza lottar ut idag :)


Min motivering till varför jag vill vinna den är självklar:

För ett par månader sedan började jag att kolla på The Hills, alla mina andra vänner gjorde det redan så jag gav det en chans jag också. Efter bara ett par avsnitt var jag fast! Alla dessa otroliga personligheter, klubbarna de festade på och självklart alla snygga kläder, skor och väskor är helt fantastiska! När jag var som mest inne i serien bestämde jag mig, jag ska bo i USA, jag ska också uppleva det där! Sagt och gjort, om 3 veckor flyttar jag över till USA för att jobba som Au Pair, det är inte lika graciöst som de i The Hills lever och jobbar med, men jag har kommit ett steg närmre drömmen att bo i USA. Och hur roligt skulle det inte vara att kunna sitta på flyget över atlanten och kolla på The Hills, det som fick mig att ta steget till att våga flytta dit?

Jag håller alla mina tummar och stårtåar och hoppas att jag vinner. För en gångs skull kan jag väl få vinna en tävling? Denna tävlingen är så himla perfekt också, aaaah :)


Tävlingen hittar ni här: http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#comment

Puss på er!

RSS 2.0