can you please be quiet, I'm trying to die here

Morgan Pålsson är ingen världsreporter, han är en världsstjärna!
Skrattade ihjäl mig igår när jag såg den med My & Nathali.

Idag är det verkligen höst ute, det har regnat sen 5 imorse och det har inte slutat än (eller vad vet jag, när jag sovit ungefär 5 timmar av dagen). Det är kallt och jag sitter med mitt täcke runtom mig. Mamma hade handlat pizza när jag vaknade, men kunde inte äta det då, alldeles för mycket mat när man är nyvaken. Men nu ska jag äta min goda pizza! Oxfilé och bearnaisås, det är deluxe det!

Vilken är er favorit pizza?
För alla er som precis som jag gillar junk food!



Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi jaa:) jag har aldrig varit där!

2008-08-23 @ 19:38:07
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: emelie

hemsk bild på pizza. ser riktigt skabbigt ut, läskigt och fullt av massa transfetter

2008-08-23 @ 21:42:56
URL: http://malmbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0