Jobb, jobb, jobb.. gäsp

Så sitter man på jobb då, har rast till halv 2. efter det ska jag ut och avlösa lite maskiner tillsammans med Nina, Lena & Björn. När vi är klara så är det 30 minuter kvar till jag slutar, skööönt! Nästa gång jag jobbar blir onsdag natt, ifall de inte ringer tidigare och behöver folk vill säga! Hittills har det gått ganska bra, har bara druckit en halv red bull, har 1 ½ kvar nu.

Vad gör ni små nattugglor?

Uppdatering 03:19:
Blir till att sluta 05.30 istället, här är för lite folk för att kunna gå hem.
PÖÖÖÖH, det suger ju! Jag behöver sömn sömn sömn..
En positiv sak är iallafall att man får lön idag, det innebär att det nog blir
ett besök i stan senare idag, mouha! Shopping shopping shopping!









Kommentarer
Postat av: Sandra

Shopping blir en bra belöning när du slitit hårt!! :)



Svar: Klart hon blir glad :) När bär det av då?

2008-08-25 @ 09:42:15
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0