9 värvningar

Just nu har jag nio värvningar på Gratisbio, bara läsare :) Tackar tackar säger jag! Ni andra som inte värvats, why? Är ni redan medlemmar eller orkar ni inte? Måste jag tillägga att det jag får där ifrån kommer att lottas ut i bloggen? Yes it will, men bara till de som jag har värvat! Så kom igen, bli medlemmar ni med, vem vet, kanske behöver jag inte ens lotta ut något, ni kanske skaffar alltihop själv?

Bli medlem du med: Gratisbio.se
KOM IGEN NU! YOU CAN DO IT!
(ps. om värvningsrutan är tom, fyll då i saabrina)


GratisBio.se



Nu ska jag cykla hem till Jessica, sen ska vi iväg och handla. Jag ska handla skor, wihoooo! :) Update laaaater

Kommentarer
Postat av: Emilia

ha en trevlig helg !

2008-09-12 @ 20:03:16
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0