Kamera

Som ni kunde läsa innan så gick inte min kamera att fixa, fast jag hade garanti.. Köp aldrig något av Teknikmagasinet säger jag bara.. skitaffär.

Tänkte be om lite tips på bra kameror? Måste ha en, jag bara måste. Speciellt nu när jag åker till London, vill ha massor av bilder med mig hem. Så help me please, små sötungar!


Dessa kameror är de två senaste jag haft (på 6 månader..) den första blev stulen och nu den senaste gick sönder. Vill helst inte köpa någon av dem igen, utan prova på någon ny.



Den svarta från Samsung var sjukt bra!


Ge mig tips! Vilken använder ni själva? Vilken önskar ni att ni hade?
PS: vill inte ha en systemkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0