Babysim och Chailatte

Vi drog iväg till babysimmet och badade. Skitskönt för poolen där är uppvärmd eftersom de små bebisarna inte ska frysa :) Bubblan var jätteduktig och sprattlade med benen som bara den! När jag skulle hålla henne så sa min syster till mig hur man skulle hålla händerna runt henne så hon inte skulle få ner huvudet i vattnet (hon låg på magen), vad tror ni jag gör? Jo, jag "tappar" i henne i vattnet så hon får vatten i huvudet och munnen, och hon såg så jävla sur ut sen haha. Auh stackars lilla babybubblan! Men skoj var det :) Var en pappa som var helt freaky när han pratade med sin bebis "MEN HALLÅÅUU LILLE OSKAAAAR :D :D :D VISST ÄÄÄERR DET KUUUUL??".

Gick sen inom stan och hämtade ut min telefon, wihu! Sen gick jag och handlade mig en Chailatte (min dagliga dos av glädjeämnen) och sen traskade jag runt lite i jakt på en klänning, men hittade fan inget. Tråkiga kläder ute i affärerna nu.
Aja, ska försöka sova två timmar innan jag drar till jobb.





Så bra min mobilkamera är egentligen, är ju bara en 2.0 px :)
Gillar kontrasterna här va. Och självklart min Chailatte.. Sjukt fierce är den

Kommentarer
Postat av: jossan

sv. tack :D ha det bra!

2008-08-28 @ 18:48:06
Postat av: jossan

sv. tack :D ha det bra!

2008-08-28 @ 18:48:14
URL: http://kyyss.blogg.se/
Postat av: felicia

varför inte? Det är ju skitbra! :P

2008-08-28 @ 19:02:19
URL: http://thatsjustthewayiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0