Blondinbella

Kanske är jag nästa blondinbella? Har precis sköljt ur färgen and I must say att jag är MEGABLOND! Mor min är frisör så hon har stylat mig lite här hemma efter att jag hela morgonen gått runt och grinat och beklagat mig över min fula hårfärg och min fula utväxt. Nu känner jag mig som en helt ny kvinna!

Jag ska låta håret torka lite i handduken nu, sen ska jag föna det och tillslut platta det. Lär få platta det 4-5 gånger idag innan vi går ut så det håller sig cp rakt till ikväll. Tänkte faktiskt ha mitt egna lilla spa ála Sabrina idag, ska fixa ögonbrynen (hej hopp ögonchock) och ta mig ett långt bad och raka/vaxa hela kroppen så jag är mjuk och len. Sen ska jag fixa lite med fötterna och sen fixa mina naglar. Så är jag sysselsatt till klockan 19.00 då jag ska vara hos My.

Är på riktigt partyhumör nu, ska bli kul för det var ett tag sedan det blev fylle.
Hörs senare, lägger upp en bild då med på mitt nya hår!


-----

Det var typ en timme sen jag försökte uppdatera det där, men det gick inte så värst bra. Sedan dess har jag varit och handlat mat, blev potatisgratäng.. Jag älskar potatisgratäng :') Man får äta sånt på helger! Jag har även hittat ett klipp på min favorit Christian Siriano när han är med i Ugly Betty, oh my love <3



Kommentarer
Postat av: Cecilia, I am obsessed.

Det blir äta majs majs majs :D haha.



Ska hem till några kompisar till familjen och koka, grilla majs med smör och salt.. mums !



Själv då??

2008-08-30 @ 15:37:09
URL: http://joxxxxi.blogg.se/
Postat av: D

Är din mami frisör? :O haha

2008-09-02 @ 15:33:23
URL: http://daniellaocholivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0