DISTURBIA!!!!

Sitter här och skrik-sjunger till Rihannas - Disturbia (dock en remix som spelas). Den är sjukt bra, jag tror nog det är hennes bästa låt ever, om man inte räknar med Pon de Replay (som jag fortfarande dör för). Tur att mor min inte är hemma, för det kan fan inte låta bra va. På tal om det så skulle jag ner och handla cigg i kiosken för en stund sen, när jag insåg att det inte fanns några nycklar hemma (vi låser vår ytterdörr med nycklar på insdan, har inga sånadär vanliga lås som normala dörrar har). Mamma hade tagit med sig båda, så jag var innelåst, haha skoj ju? Fick ringa henne så hon kunde komma och öppna för mig. Nej nu ska jag skrik-sjunga vidare, DISTURBIAAAA! Halv 4 drar jag till Trelleborg och till My, träning ikväll.
PUSS





Här bjuder jag på 3 snygga bilder av mig och min fabulousa bästa vän!
(klicka för större bilder)

Kommentarer
Postat av: s a n d r a

Jag såg inte vad du hade skrivit i kommentaren i min blogg.

2008-08-26 @ 15:14:30
URL: http://sandorak.blogg.se/
Postat av: Em

ok:P

2008-08-26 @ 17:15:05
URL: http://unknownartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0