Godnatt Augusti, Godmorgon september!

Är det inte härligt? Nu är hösten här, och jag älskar hösten! Imorgon är det ett år sedan jag åkte iväg till Spanien (Benalmádena i Malaga) i 2 månader, så fort tiden går.

Just nu sitter jag med tandkräm i huvudet (om ni inte fattar varför, läs då min inne/ute lista ett par inlägg längre ner här) och ser glad ut. Tänkte lägga mig i min säng nu och sätta igång ett par Vänner avsnitt, helt fabulous! Fast.. Jag kanske sätter igång PR eller En prinsessas dagbok istället. Den som lever får se! Hörs imorgon mina små godbitar!



Puss ! ♥



Ett helt år sen. och en dag!



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Morrn! :)

Allt bra idag?

2008-09-01 @ 08:37:39
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

jobbigt, hoppas det går över!!

2008-09-01 @ 10:58:09
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0