halvvägs



Duscha
Raka/vaxa
Ögonbryn
Platta håret

Smink
Kläder
Platta håret igen


Då har man kommit halvvägs på listan, och gud jag är sen! Min buss går 18.26.. Får nog va hos My halv 8 istället för 7. Men tjing, lägger in kvällens outfit sen, snabbt!


----
Uppdatering dagen efter:

Det gick inte att uppdatera igår innan jag skulle gå, hemsidan strejkade väl och jag hade inte tid för jag var så satans stressad! Ska käka nu, sen ska berätta om kvällen igår som inte alls blev som planerad, men jag och My hade iaf skitkul, speciellt när vi drog en sväng inom tivolit och åkte parisehjul, "continue, continue, take me to the highest point"!
PS. det blir videoinlägg :)

Kommentarer
Postat av: my

Jaha, men du hade väl den ett tag innan du släppte den? det sa du till mig. Att du gjort en blogg men att den inte var klar ännu.. kom du hem okej? :)

2008-08-31 @ 10:22:31
Postat av: rebecka :)

Ska bli kul att se kvällens outfit:)

2008-08-31 @ 12:02:35
URL: http://thebeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0