it's a brand new day

Tänkte gå och titta i stan efter några nya kläder, men orkar inte. Vill inte slösa pengar på det heller just nu, tycker inte det är kul längre med kläder haha. Handlar nya varje månad så hinner knappt använda klart dem ju. Ska kanske ner en sväng med Nathali sen när hon slutar skolan vid 4, om hon kommer ihåg att ringa ;)

Ska lägga mig i sängen nu och läsa lite Gossip Girl, försöka sova! Vaknade vid tio, måste sova sova sova så jag inte är alldeles för död inatt på jobb. Magen värker inte mer, WIHU! Det är kalasbra :) Nej, först måste jag in och leta lite jobb på arbetsförmedlingen, men deras nya hemsida är så krånglig!


Aja, puss!



Nathali & jag på Mys student
( tydligen ska man ju ha på sig sin egen studentmössa när man går på andras student!)

Kommentarer
Postat av: elin

nja england vart inget som lockade mig, ganska dyrt också..

2008-08-28 @ 11:27:28
URL: http://ecoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0