Kurering

Finns det egentligen någon kurering mot denna sorts värk? Förutom Ipren (som fan inte hjälpt ännu, fast jag tagit två tabletter) så finns det ju värmedynor, och jag tänkte koppla in min nu. Jag cyklade en snabb sväng mot ICA också, köpte hem massa onyttigheter, för man får faktiskt svulla när man har mensvärk. Det blev en kladdkaka, en ny pepsi max eftersom den jag köpte imorse redan är slut.., päronsaft och chokladsås till glassen vi redan har hemma. Nu ska jag sätta igång och vräka i mig samtidigt som jag tycker synd om mig själv. Kan inte ni också tycka synd om mig lite grann? Jag förlorar 800 kronor på att gå runt och ha en jävla magvärk och huvudvärk. Ibland kan man bara hata livet


Kommentarer
Postat av: N i k l a s

Den där bilden vill jag ha, fast på riktigt,. såg sjukt gott ut..

2008-08-27 @ 20:05:28
URL: http://niklasbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0