morning has broken

Konstigt nog var jag skittrött igår, jag orkade inte göra något. Först var jag på festhumör, men sen försvann det och jag blev jättetrött. Då gick jag och tog mig ett långt varmt bad med massa skum och badsalt, samtidigt som jag läste lite Gossip Girl och hade en ansiktsmask. Efter det hade jag en till mask i ansiktet och tillslut när jag kommit upp alldeles ren, satte jag på massa tandkräm på mina skavanker i ansiktet - det funkar alltid!

Festivalen då, hur var den? Jo helt okej, som vanligt, som varje år. Träffade lite folk gjorde jag ju och det var kul! Vi gick och åt på Casablanca, och jag fick betala kalaset eftersom jag var den enda som hade pengar ute just då. Jag gav INGEN dricks. Sämsta servitören ju, först fick vi vänta typ 30 minuter innan vi fick menyer sen tog han 2 bord före oss, bord som kommit efter oss och sen köpte han fel dricka till Daniel, och han kunde inte byta och sen var vi tvungna att betala direkt vid beställning, och när våra pizzor kom var dem kalla. Jävla anus.


Men lite kul hade vi iallafall och Tindra skrek hela tiden när vi var på väg hem i bilen så vi fick stanna i Skegrie och ta upp henne och trösta och byta blöja (som var helt torr :S). Sen deckade hon iallafall. Och det gjorde jag med!


Ikväll blir det magasinet, wuho! Ska hem till My vid 19.00 och sen drar vi på förfest innan magget, funny funny :)




Tindra, syrran matar T, Daniel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0