Sabrina Hissar & dissar





Stina Lee, har alltid gillat henne tills nu. Hennes blogg blir bara tråkigare och tråkigare, likaså hon själv. Hon har blivit alldeles för dömande dessutom och så är det så himlans mycket tyck-synd-om-mig-inlägg. Nej, nu går hon fetbort, hur söt hon än är.

♥ Fantasyfilmer, filmer som Narnia, den-där-kompassen och alla andra fantasyfilmer går bort för mig. Jag älskade Narnia 1, men när jag såg tvåan idag satt jag nästan och sov. Alldeles för mycket effekter för min smak, blir så tråkigt! De enda bra fantasyfilmer jag vet är Harry Potter. Och sen de filmerna kom, samt Sagan om ringen filmerna, så finns det ingen anledning att försöka göra nya bra filmer i samma område, går ändå inte att blir så bra som dem.

♥ Finnar, uuuuh hur mycket hatar man inte de små äckliga prickarna som dyker upp i ens ansikte med jämna mellanrum. Sluta besöka mig! Jag tar inte hand om er, jag hatar er och ni får ingen gästfrihet, så låt mig vara! Så fort jag ser en tar jag fram min tandkrämstub, det finns inget som tar bort finnar så bra som tandkräm. Det kvittar hur mycket man tvättar sig med dyra hudvårdsprodukter varje dag, tro mig! Inget hjälper mig förutom tandkräm.






Blondinbella, det finns nog ingen sötare bloggerska i Sverige idag än henne. Innan hon tog av sig tandställningen tyckte jag inte hon var så värst söt, absolut inte ful, men fan inte söt. Hon log aldrig, utan hade bara massa fake-jagmåstehållaminmunstängdsålesnettnubella-smile. Men GUD, så söt hon är nu när hon ler hela tiden. Man ser verkligen att hon har en härlig personlighet, något man missade förut. You go girl!

♥ Vänner, nu snackar jag inte om mina vänner - även om dom alltid ligger övest på min innelista. Utan jag pratar om Chandler, Ross, Monica, Rachel, Phoebe och Joey, våra älskade vänner från New York. De som fanns med oss varje vecka i hela 10 år! Jag är stolt ägare till alla boxar och ser på det varje dag, jag tröttnar aldrig (jo, möjligen på de avsnitten då Ross är tillsammans med Emily - dryyygaste skådespelerskan ever!). Chandler är min personliga favorit, han är kung!

♥ Ferige - Labels or love, sommarens i särklass bästa låt. Första gången jag hörde den var såklart i Sex and the city filmen, och som jag rös när den kom! Älskar inslagen och melodin med SATC signaturen. Helt klart Fergies bästa låt någonsin! Sitter och lyssnar på den om och om igen, ni som inte har den - se till att fixa den och lägg in i er ipod. Den får en alltid på bra humör! "I've been looking for labels, I ain't looking for love"




Detta var veckans inne och ute lista, har ni några synpunkter? So what, min åsikt är den som alltid är viktigast och räknas mest. Puss på er




Kommentarer
Postat av: Ida Frank

cirka 75kr. Men det har inget med de och göra. Jag kände henne och hon ville bli av med dom, hon köpte ju dom för 600kr. Bara jag som fick lite tur :)

2008-08-31 @ 21:38:38
URL: http://ifrankie.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha jag håller med dig på alla punkter :D

2008-08-31 @ 21:58:46
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/
Postat av: Elena

Kul med ute & inne lista. (:

2008-08-31 @ 22:24:42
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0