Sleeping beauty

Nu har de åkt hem, syrran låg och sov på soffan och var nästan omöjlig att väcka. Bubblan hade sovit hela kvällen så jag väckte henne, men det kvittade för hon somnade om i min famn hela tiden ändå. Satte henne i bilstolen tillslut tills de skulle gå och hon sov som en stock! Det ska jag göra nu snart med, fast jag vill försöka vara vaken så länge som möjligt, ska ju jobba imorgon. Magvärken är borta nu, känner mig bara allmänt uppjäst och jävlig. Har haft halsbränna hela jäkla dagen med..

Här har ni de två sömntutorna.
Min storasyster och hennes bebis :)







Kommentarer
Postat av: Denise

nej det har jag inte, har du? :P

2008-08-28 @ 08:47:03
URL: http://denisetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0