Tack allihop!

Nu har jag laddat ner massa Yogalåtar, massor av avslappningsmusik. Jag fastnade så mycket för Poweryogan igår att jag tänkte köra lite här hemma nu medan jag minns alla positioner och sådär. Hittade en skitbra låt som varar i 59 minuter, perfekt ju! Då kan jag köra ett helt pass här hemma själv. Det blir skitbra just nu med när mamma är på jobb haha, så slipper hon stå och skratta åt mig!

Vill passa på att tacka alla för kommentarerna angående Paris / London (se inlägget nedan), ni får jättegärna fortsätta tipsa och hålla på, jag uppskattar det sjukt! Alltid trevligt att få bra tips som man har användning för när man väl är där. Ni är guldvärda allesamman!

Nej nu ska jag hitta min själ lite, får se hur länge jag orkar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0