1 september 2008.

Godmorgon Sötnosar!

Nu har även jag blivit medlem på bloggkoll, så om ni vill prenumerera på min blogg ska ni klicka på länken längst ner här i inlägget, då ser ni varje gång jag uppdaterat här i bloggen.

Jag vaknade vid 10 tiden, det är omöjligt att sova länge här hemma alltså! Man bor precis bredvid en av Malmös mest trafikerade gator, precis bredvid akutmottagningen så där kör ambulanser fram och tillbaka, dessutom håller de på att bugga ett hus bredvid vårt så man hör massa borrar osv. Störigt som tusan, speciellt när jag hade behövt sova till iallafall 14.00 eftersom jag ska jobba inatt.

Aja, detta är inte inressant! Ska fixa lite med min dator, sen blir det uppdatering om veckans budget fynd! PUSS!


Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Elena

Hoppas du får en bra dag!

2008-09-01 @ 11:19:47
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0