Americas got talent

Ska sätta mig med en pepsi max, lite choklad och en varm filt och kolla på nya säsongen av Americas got talent, en av de roligaste showerna jag vet! 100 gånger bättre än Idol haha. Nytt för denna säsongen är en jurymedlem, de har tagit bort Brandy (tack Gud, har aldrig förstått varför hon är känd ens, hennes låtar är inte bra, hon var dock lite rolig i sin komediserie) och lagt till Sharon Osbournes. Älskar The Osbournes och Sharon, så I'm happy!






Är det någon annan som ska se det, eller som gillar det/inte gillar det?


Uppdatering 23.23:

Det är paus i programmet nu, och måste säga att jag känner mig illa till mods.
Jag hatar när folk är elaka mot andra, som de var mot busschauffören som sjöng eller mot mannen som skulle imitera Elvis, han kom ut på scen och utan att han ens sagt hej så tryckte de på kryssen och buade. Blev så ledsen. Jag blev ledsen över busschauförren med, när publiken började bua och hålla på fast han varhelt okej. Han blev så ledsen och började gråta, ville bara börja gråta jag med :( Nu hoppas jag att resten är bra så man slipper känna sig illa till mods mer.



Kommentarer
Postat av: Leo

Brandy is my baby! =(

2008-09-03 @ 23:08:35
URL: http://thepreacher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0