DÅligt idol!

Fan vad dåligt idol var idag då. Nästan inget om sökarna utan bara om juryn, fan vad besviken jag blev. Men jag hoppas det blir bättre med tiden, längtar till de visar Lunds audition. Känner massa som sökte från Trelleborg och Malmö, så jag hoppas på att få se något bekant ansikte :)

Nu är det Heroes på tv, skulle vela se det så tror jag ska skaffa säsong 1 nu och börja följa det. Har aldrig sett det, men folk säger att det är bra tydligen :P


Och min mobil är sjukt mongo! Går inte att skicka sms eller nåt till nån :S Hade 8 sms i utkorgen såg jag precis som inte skickats, och jag som gick runt och var irriterad igår för att varken Jessica eller Milla svarade på mina sms haha. Trodde mina sms till My hade kommit fram med som jag skickade imorse (svar på ett sms hon skickade till mig), och såg nyss att jag hade fått två sms av henne.

1. "Har du dött?"

2. "Sabrina svara, jag börjar bli lite orolig. Har inte hört av dig på hela dagen. Är du fast vid idol? Eller har det hänt något?"

auuuh hon blir orolig min bebis!



Kommentarer
Postat av: JENNIFER

sv: visst jag ska sluta (mogen avslutningsfras från en väldigt omogen diskusion föresten) men jag måste ju få svara dig, eller hur?

2008-09-03 @ 21:34:20
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0