Förkylningar

Godmorgon små hjärtegryn.

Jag har precis vaknat och nysit non stop sen dess. Va fan ska jag göra, jag orkar inte va förkyld, speciellt inte när jag ska jobba :( Mamma kommer iallafall snart hem och ger mig maaat <3. Om jag orkar ska jag dra mig iväg och handla en Chai Latte som är bra för kroppen med alla kryddor, kardemumma och kanel och sådär :)


Ska snyta mig lite nu, och sen lägga mig i ett varmt bad, måste bli bättre till ikväll. Slutar visserligen redan halv 4, men det är 6.5 timme att stå och må dåligt på jobb.


Tänkte ge er ett tips på en bra låt som får mig lite bättre iallafall!
OAR - Shattered. Sjukt bra!



Kommentarer
Postat av: Cila

Tack för ditt svar. Måste höra med dig vart du köper Chai latte? Jag har aldrig provat den drycken. Ha det så bra!

2008-09-07 @ 02:00:35
URL: http://hotcappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0