Gratisbio (igeeen?)


Jag är medlem på gratisbio.se och hoppas på att snart få ihop till ett presentkort, helst på H&M. Tänkte att detta kunde vara en perfekt lite extra present till min mamma som fyller år snart. Hon ska ju få resan till London av mig, plus att vi bjuder ut henne på restaurang på födelsedagen, men eftersom det är en så viktig födelsedag vill jag ju ge henne så mycket som möjligt.


Tänkte höra med mina trogna läsare här om ni är intresserade av att bli medlemmar? Man kan få presentkort och biocheckar. Om ni är intresserade av denna sidan, kan ni väl också bli medlemmar genom att trycka på länken här -> Gratisbio.se och registrera er? Det är kostnadsfritt och alla tjänar på det :)

PS. Ni som blir medlemmar vill säkert också ha presentkort och grejer, här är en liten infotext för hur det går till:

1. Bli medlem hos GratisBio genom att fylla i registreringsformuläret.
2. Samla poäng genom att klicka på någon av deras annonspartners länkar med reklam eller erbjudanden och följ anvisningarna. Länkarna hittar du under "Poäng" i huvudmenyn.
3. När du fått in 400 poäng kan du logga in och beställa biocheckar från avdelningen "Mina sidor"

Hur skaffar ni poäng?

Ni får 200 poäng för varje ny aktiv medlem. Med "aktiv" menas att den nya medlemmen själv samlar in minst 100 poäng genom annonser. Även den nya medlemmen får 25 extra poäng när denne värvas, vilket ger hela 75 poäng direkt efter registrering. Detta innebär att det bara krävs 25 poäng för er för att ha blivit värvade! Jag har blivit medlem nyligen och har redan 350 poäng! Utan att ha värvat någon alls :) Superenkelt, jag lovar!

Snälla söta trogna bloggläsare, hjälp mig!

Ni som väljer att hjälpa mig att få presentkortet till min mami förtjänar guldstjärnor allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0