Jobbdags

Då bär det av till jobb nu igen då, sista natten (vad jag vet innan fredag natt, då jag också jobbar). De kanske ringer in mig i dagarna med, men inte imorgon för då kan inte jag. Dessutom börjar idol då, skoj skoj skoj! Gissa vem som kommer sitta bänkad? Jo jag, jag som har alla DVD's som getts ut med Idol, muhaha!

Satt precis och pratade med mamma om London lite, hon är så trög, hon fattar inte att jag ska bjuda henne dit på weekend om 25 dagar haha. Jag har frågat hur mycket som helst om London och hon vet att jag ska bjuda henne någonstans, men jag ställer frågorna smart! Typ som "mamma, när du var i London när du var lite, fanns Madame Tussaude då, dit vill jag!"

Aja, dags att ta min monstercykel till jobb då. Ha det gött underbaringar, sov gott när tiden är inne :)


Kommentarer
Postat av: sofia

SVAR: Jag förstår hur du menar! Man vill ju inte simma vart som helst :p Hoppas du hittar något ställe iallafall, för det är ju jätte skönt ;]

2008-09-02 @ 22:13:05
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/
Postat av: Elena

Vad jobbar du med?

2008-09-02 @ 22:32:45
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0