Kirurgdags imorgon

Imorgon ska jag vara hos min kirurg klockan 10.00, kommer bli svårt att somna ikväll eftersom jag gick upp vid 19.00... Får försöka lägga mig i sängen och intala mig att jag måste sova för att kunna komma upp i tid imorgon. Ska på en vanlig undersökning för att se vad det är som gör ont theese days. En natt på jobb kände jag bara ett knak och en fruktansvärd smärta som höll i sig i 5 minuter ungefär och nu varje dag känner jag efter om jag har ont, och det har jag bannemig!
Ska kolla upp med min överläpp imorgon med, om man kan operera den snart. Big lips för livet!

På tal om big lips, så satte jag nyss på lite lip plumper på läpparna, svider satan nu, men stora är dem :D


Kommentarer
Postat av: fia

lever vi i en fri värld?

2008-09-09 @ 23:42:41
URL: http://haveheart.blogg.se/
Postat av: fia

och hur många terroristdåd har vi haft is verige? inte nödvändigt alls. men jovisst en del kan ju tycka det är tryggt men vi följs av varje steg vi gör.



kul

2008-09-09 @ 23:54:09
URL: http://haveheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0