konstiga saker

Konstiga saker som hänt inatt:

1. Jag börjar känna lite smärta i öronen, på väg att bli förkyld?
2. Jag fick två små sår (som liknade ett djurbett) fyllda med vattenblåsor från ingenstans, nu är det öppna sår med stora feta plåster över
3. Jag satt och åt på min förra rast, då blev allt svart och jag fick springa ut där ute och ta luft.

Börjar jag bli sjuk, har jag sovit eller ätit dåligt eller är såret på min arm något konstigt djurbett som påverkar mig? Läskigt är det iallafall och det är 2 timmar kvar tills jag slutar, vill bara hem och lägga mig och sova bort detta skitet.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

De låter inte bra, hoppas de är bättre nu!

2008-09-03 @ 09:42:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0