Kung Fu Panda

Jag vet inte hur många gånger jag har nyst ikväll och hostat som bara den. Jisses, hoppas jag inte blir värre nu bara så jag kan jobba. Eller det kvittar, jag ska jobba ändå! Så länge jag inte spyr eller nåt. Pengar måste jag ha!


Har precis druckit en kopp te och tänkte kura ihop mig i sängen nu och kolla på Kung Fu Panda. Men min söta kise (ibland gillar jag henne) ligger där och är så söt just nu så jag vill inte flytta henne :(

Om ni undrar varför jag är vaken nu är det för att jag inte ska ställa om dygnet, ska ju jobba imorgon så det är lika bra att vara vaken så länge som möjligt.




PS. glöm inte inlägget här nere (A) sötisar!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Godmorgon! :)

2008-09-04 @ 09:04:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Elena

Aha. Då förstår jag! (:

2008-09-04 @ 15:11:26
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0