Resa med Blondinbella & Kissie

Läskigt värre, Blondinbella ska spendera en weekend i London samtidigt som jag. Vi kommer inte alls bo långt ifrån heller dessutom. Kul ifall man ser henne på stan eller något! Samtidigt som min My ska till Thailand, ja då ska Kissie också dit haha. Ingen aning om dem ska till samma ställe, men kul iallafall! Speciellt när My dissar Kissie i sin blogg nätt och jämt! Har suttit och lyssnat på ABBA låtar hela kvällen, så himla bra med Amanda Seyfried, Meryl Streep och Colin Firth.

Tvättade precis av mig allt smink och satte på en ansiktsmask, när 15 minuter gått drog jag av den (alltid lika mysigt) och smörjde sen in mig med min Clinique nattkräm och sist men inte minst... tandkräm på mina blemmor :) Har man dålig hy så har man!

Imorgon ska mamma ringa min kirurg och boka in ett möte, jag har inte blivit vuxen nog att göra det ännu, vet inte vad man ska säga osv. Måste till vårdcentralen en dag snart med, och be dem titta på min läpp så jag kan få en remiss till plastik kirurgen, ska fixa min överläpp förhoppningsvis. Håller tummarna! Orkar inte med min läpp som den är just nu.



Dessutom saknar jag mitt långa hår sen i somras..
Kanske dags att sätta i det snart igen?



(på besök i sundsvall, juni 2008)


Kommentarer
Postat av: BEA

haha fan va kul! världen är liten

2008-09-09 @ 22:45:20
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0