Svaren på frågestunden

Nu har jag sett klart Gossip Girl, får ju erkänna att jag fällde en liten tår under avsnittet. Finns fan ingen bättre serie!

Nu kommer svaren på era frågor ni ställde i frågestunden:


Erik Keding:

1. Vad är det pinsammaste du varit med om?
2. Vad vill du bli när du blir stor?
3. Vad finns alltid i ditt kylskåp?

Svar:

1. 
Det pinsammaste jag varit med om.. det måste nog ha varit en gång då jag var ute och festade med lite kompisar på ett ställe i Trelleborg. Jag fick syn på en annan kompis och skulle springa bort till honom, men golvet var halt av massa spilld sprit så jag halkade och gled på rygg över hela golvet bort till honom. Haha
2.
Stor och stor, det är jag väl redan haha. Men hade velat bli designer eller jobba inom TV/Film
3.
Pepsi max och kalvi chokladmjölk


Johanna:

1. När började du blogga och varför började du blogga?
2. Vad är din favoritmat?
3. Ger du bort gratis design?
4. Kan du lägga in mer bilder på dig eller på dina kompisar?

Svar:
1.
Jag började blogga första gången på lunarstorm faktiskt haha, runt 2003-2004 någongång. Bloggen jag har nu har funnits i ca 2 veckor.
2.
Min favorit mat är tacogratäng eller potatisgratäng. Gratäng kan man väl säga är min favoritmat haha. Men sen finns det så sjukt många andra goda maträtter. Jag älskar mat iallafall!
3.
Nej, inte längre. När jag gav bort design sist slutade det med en lista på 12 personer som skulle ha och jag orkar inte med det igen, för det tar tid. Men jag kommer nog att lotta ut en design här snart :)
4.
Jovisst, när min kamera funkar igen kommer jag lägga in nya bilder var dag, som förut.


Caromira:

Sitter du vid datorn hela dagen? :)

Svar:

Ja, faktiskt. De dagar jag inte har något planerat eller ska jobba, då sitter jag här i princip hela dagen. Dock kollar jag mest film och såhär, kollar lite mail och bloggar ibland.


Nalita:

Fixar du andras designer? Tyckte din var så snygg :)

Svar:
Kika lite i svaren där uppe så ser du :)


Charlotte:

Vad fick dig att börja blogga?

Svar:

Jag har alltid tyckt om att skriva av mig, så det var väl så det började (back in the days på lunarstorm som sagt). Sen när jag fick reda på att man kunde skaffa en egen blogg här på blogg.se så gjorde jag det och det var runt 2006 tror jag som jag skaffade min första. Har sen bloggat på bloggagratis.se med, men kom tillbaka hit då jag gillade hur man kunde leka med designen här


H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

vilka bloggar läser du och då menar jag inte folk du känner utan bloggare du inte känner?

Svar:

Jag läser faktiskt knappt någon av mina vänners bloggar, tror bara det är en av mina vänner som har en blogg som jag läser. De andra kanske jag tittar in på sådär en gång i månaden. Iallafall så brukar jag läsa, Blondinbellas, Kissies, Kenzas, Gynnings och Elinkans. Tråkigt med så välkända bloggar kanske, men så är fallet :)


Sådär! Blev ett par iallafall :) Tjingeling

Kommentarer
Postat av: David

ok nvm fixade det nu :p

2008-09-02 @ 18:48:44
URL: http://sliq.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag var visst lite sen. hehe. har haft fullt upp idag så har inte kunnat sitta vid datan. Men bra svar på frågorna :)

2008-09-02 @ 19:46:19
URL: http://yanii3.blogg.se/
Postat av: Charlotte

okeej, trevligt :)

2008-09-02 @ 20:08:56
URL: http://challles.blogg.se/
Postat av: liene

Missade frågestunden tyvärr.

men jag läste frågorna och svaren med stort nöje:)

2008-09-02 @ 22:03:33
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Kul med svaren på frågorna!

2008-09-04 @ 18:55:17
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0