två artister i världsklass

Då har även jag sett kvällens idolavsnitt, och jag måste säga.. jag är hänförd över vilka talanger som faktiskt finns i vårt lilla land. Satt och asgrinade när Anna hade sjungt klart, hon blev ju så glad! Hon var verkligen sjuuuukt bra. En av de andra jag tyckte om jävligt mycket och säkert kommer bli min favorit i slutauditions osv är Erik Ljung som sjön I'm Yours. Fick gåshud av hans sång, och han var sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt snygg! Yummie!

Kolla in båda två här:

Anna: (länk till ett klipp på tv4.se/idol)
Erik: (länk till ett klipp på tv4.se/idol)


Nu sitter jag och beställer hem en hemlis.. Kan avslöja för er att det kommer komma upp en tävling här i bloggen, nästa vecka någongång, där jag lottar ut en Idol DVD!  Kul va? Håll utkik för mer info om tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Värd att minnas?

E-postadress: (bara jag som ser darling)

URL/Din blogg?:

Speak it out:

Trackback
RSS 2.0